“Sinds 1 januari 2024 verzorgt Toekomst Schoonmaakbedrijven de schoonmaak in 19 panden van Van den Udenhout. En daar zijn we erg blij mee! In onze showrooms vormen de schoonmaak én schoonmaakmedewerkers van Toekomst een visitekaartje: het is voor onze klanten belangrijk dat ze in een schone showroom ontvangen worden, maar ook dat de schoonmaakmedewerkers representatief en vriendelijk zijn. Bij Toekomst kunnen wij daarop rekenen.”
Continuïteit en ontzorgd worden
“Toen we Toekomst inschakelden, hadden we vooral behoefte aan continuïteit van de schoonmaak en ontzorgd worden. Toekomst maakt dat waar. De lijnen zijn heel kort: zo is Teddy vanuit Toekomst projectleider voor de regio ’s-Hertogenbosch, maar ook als er in Eindhoven iets aan de hand is, kan ik Teddy gewoon bellen. Zij schakelt dan intern, zodat het ook in Eindhoven netjes geregeld wordt. En toen wij nieuwe schrobmachines – die hebben wij in eigen beheer - wilden bestellen, heeft Teddy ons daarbij geadviseerd. De betrokkenheid is hoog en datzelfde geldt voor de flexibiliteit. Bij ons gebeurt veel ad hoc, veel last-minute. Als wij onverwacht een evenement hebben of een andere aangelegenheid, kan het zomaar zijn dat we zeggen: laat het kantoor maar even zitten en pak de vloer van de showroom maar extra grondig mee. Voor de medewerkers van Toekomst is dat geen enkel probleem. En voor onze vestigingsmanagers is dat een hele geruststelling.”
“Dat Toekomst zó betrokken is, vind ik echt fantastisch!”
“Een verhaal dat veelzeggend is over de betrokkenheid van Toekomst bij ons als bedrijf, was de situatie na een grote brand waar wij in februari 2024 mee te maken kregen. In één van onze grootste werkplaatsen was toen een auto volledig uitgebrand. Toen ik ’s ochtends om half 8 in de werkplaats aankwam, bleek dat Teddy er ook al was! Ze had op het nieuws gelezen dat wij brand hadden en kwam vragen of Toekomst iets voor ons zou kunnen betekenen. Dat je zó betrokken bent, vind ik echt fantastisch. Ook in andere situaties denkt Toekomst mee op allerlei vlakken. We horen maar zelden dat iets niet kan, en des te vaker: ‘jullie probleem is ons probleem’. Dat is erg fijn.”
Footprint verkleinen
“Behalve die betrokkenheid vind ik ook de aandacht die Toekomst als bedrijf aan haar mensen schenkt, heel prettig. Commercieel directeur Tom kent zijn mensen bij naam, weet wat er speelt en bespreekt met hen duidelijk wat hij van ze verwacht. Ook het feit dat Toekomst veel aandacht besteedt aan duurzaamheid, is voor ons belangrijk. Als autobedrijf worden wij gezien als vervuiler, en juist daarom zijn we voortdurend bezig met het verkleinen van onze footprint. We verwachten daarom van al onze leveranciers dat ook zij hierin duidelijke stappen zetten. Toekomst doet dat.”
“Een goede communicatie, korte lijnen, een hoge betrokkenheid, een proactieve rol en een goed advies… We zijn al met al heel erg tevreden over Toekomst. Ik hoop dan ook dat we nog jaren op deze manier kunnen blijven samenwerken!”